サンタがストリートピアノを弾きたい!これらは、サンタが 12 月に演奏しようとしているピアノです。

ストリートピアノ

Kiryu Station, Gunma on Saturday the 10th
Isesaki Station, Gunma on Sunday the 11th
Tochigi Station, Tochigi on Saturday the 17th
Omiya Station, Saitama on Sunday the 18th
Tochigi Station, Tochigi on Saturday the 24th (Christmas Eve)

From about 3 to 4 pm I will play the piano!

I will also probably play a street piano on Christmas Day at a department store in Koga City, Ibaraki.

関連記事

特集記事

コメント

この記事へのコメントはありません。

TOP